Úvod »Zdravotníctvo, personál» Úspešná lekáreň


        

Úspešná lekáreň

Jozef Slaný, Viera Astalošová - vyd. Raabe

img

 

Dostupnosť: rozobraný titul
Číslo produktu: RAABE2763
Výrobca: Raabe
Rok vydania: 2013
Počet strán: 910
Väzba: zakladač
EAN kód: 9788089182763
naša cena bez DPH : 62,18 Eur (1 873,29 Sk)
naša cena s DPH (10 %):
68,40 Eur (2 060,62 Sk)

Kompletné špecifikácie

Pri tvorbe publikácie sme akceptovali reálne potreby lekárnikov z praxe. Úlohou publikácie je pomôcť vám v dobe hekticky sa meniacich predpisov a nariadení a ozrejmiť mnoho vecí, ktoré sa každodenne objavujú. Nájdete v nej kompletné znenia legislatívnych predpisov ovplyvňujúcich každodennú činnosť lekárne aj s komentárom, ekonomické poradenstvo, riešenia pracovnoprávnych otázok, rady a tipy na odstránenie problémov vo vašej lekárni, marketingové poradenstvo pre úspešnú lekáreň a v neposlednom rade aj informácie týkajúce sa vzdelávania.

Publikácia je členená do ôsmich kapitol. Prvou je Čitateľský servis, v ktorom nájdete upozornenia na každú horúcu novinku, aktuálny legislatívny prehľad, odpovede na Vaše otázky, adresár s dôležitými kontaktmi a prehľad vzdelávacích podujatí na najbližšie obdobie.

Druhou kapitolou je Lekáreň a legislatíva, kde okrem komentárov k najdôležitejším legislatívnym zmenám a právnym predpisom nájdete aj otázky týkajúce sa obchodnoprávnej, občianskoprávnej, pracovnoprávnej a trestnoprávnej problematiky.

Tretia kapitola – Prevádzka lekárne – vás upozorní na povinnú dokumentáciu, povinné vybavenie lekárne, vaše povinnosti ako poskytovateľa lekárenskej starostlivosti a rozoberie vybrané problémy z každodennej praxe.

V štvrtej časti Pracovnoprávne vzťahy nájdete všetko, čo súvisí s pracovnoprávnou legislatívou, prijímaním a uvoľňovaním zamestnancov, pracovným procesom, komunikáciou so zamestnancami a pod.

Piata kapitola sa venuje Ekonomike lekárne, či už z pohľadu možností jej financovania zo strany zdravotníckych poisťovní, ako aj z pohľadu riešenia vybraných ekonomických problémov v lekárni.

Šiesta kapitola Zákazník sa venuje zákazníkovi, kde rozoberieme povinnosti lekárnika voči zákazníkom, ochranu osobných údajov, povinnosti a práva zákazníka.

Siedma kapitola je venovaná marketingu a komunikácii, kde nájdete zaujímavé informácie, či už o vplyve prostredia na úspech lekárne, vernostnom systéme, efektívnej komunikácii s pacientom, alebo možnostiach reklamy.

Záverečná, ôsma, kapitola rozoberá problematiku, ktorá sa týka výlučne vás ako lekárnika (vzdelávanie, etika, e-Healt) .

A Čitateľský servis
A 1 Aktuality

B Lekáreň a legislatíva
B 1 Aktuálny legislatívny proces
B 2 Komentáre k zdravotníckym predpisom
B 3 Znenia zdravotníckych predpisov

C Prevádzka lekárne
C 1  Povinná dokumentácia
C 2  Povinnosti súvisiace s prevádzkou
C 3  Podrobnosti k vybraným problémom

D Pracovnoprávne vzťahy
D 1 Prijímanie a uvoľňovanie zamestnancov
D 2 Pracovný proces
D 3 Pracovnoprávne otázky

E Ekonomika lekárne
E 1 Dane
E 2 Vybrané ekonomické otázky

F Zákazník
F 1 Informovanosť zákazníka

G Marketing a komunikácia
G 1 Efektívna komunikácia s pacientom
G 2 Ako ponúkať svoje služby

H Lekárnik
H 1 Sústavné vzdelávanie

ZTYxYWU1Zm